Zainicjowany w zeszłym roku przez Groupon Polska projekt Tydzień Restauracji spotkał się z dużym zainteresowaniem restauratorów i klientów, potwierdzając tym samym rynkowe zapotrzebowanie na taką formę promocji najlepszych punktów na kulinarnej mapie Polski. W II edycja Tygodnia Restauracji Groupon, trwającym do 23 lutego br., bierze udział już ponad 70 najlepszych restauracji z Warszawy, Krakowa, Wrocławia, Poznania, Trójmiasta i Górnego Śląska.
- Groupon, jako lider na rynku ofert lokalnych i jedna z największych platform marketingowych, pozwala ludziom kupować co chcą, gdzie chcą i kiedy chcą. Pomagamy naszym klientom w korzystaniu z pełni możliwości, jakie daje miasto. Taki jest też cel Tygodnia Restauracji, którego jesteśmy inicjatorem w Polsce. Chcemy umożliwić Polakom poznanie dobrych restauracji i nowych smaków, bez nadwyrężania domowego budżetu – mówi Aniela Hejnowska, Dyrektor Zarządzająca Groupon Polska. - Cieszymy się, że nasza inicjatywa spodobała się branży. W drugiej edycji bierze udział prawie dwukrotnie więcej restauratorów niż w pierwszej.
Ambasadorem Tygodnia Restauracji Groupon został Dariusz Kuźniak, renomowany szef kuchni oraz finalista popularnego programu telewizyjnego Top Chef. Patronat branżowy nad projektem objął magazyn Restauracja – dwumiesięcznik skierowany do profesjonalistów branży gastronomicznej.
- Inspirują mnie podróże, lektury, rozmowy z pasjonatami kuchni takimi jak ja, ale także spotkania z przyjaciółmi w dobrych restauracjach. Lubię odwiedzać miejsca z klasą, do czego gorąco zachęcam również klientów Groupon. Tydzień Restauracji to idealna oferta dla miłośników wykwintnej kuchni i spotkań przy dobrym jedzeniu – zaprasza Dariusz Kuźniak.
W II edycji Tygodnia Restauracji, w dniach 17-23 lutego br., bierze udział ponad 70 restauracji, w tym m.in. śląskie Bocian i Hotel Silvia, wrocławskie La Stapas i Itineris, krakowskie Zbójcy w Pałacu i Ziemiańska, warszawskie L"Arc Varsovie i Bel8, poznańskie Letarg i Figa oraz trójmiejskie Dwór Oliwski i Smaki Morza. Szefowie kuchni skomponowali dla klientów specjalne menu, zawierające także ich dania popisowe, w wyjątkowych cenach. Propozycje wszystkich restauracji zaangażowanych w projekt można przeglądać i kupować na stronie www.tydzienrestauracji.pl, stworzonej i koordynowanej przez Groupon Polska.
- Nie można zaniedbać promocji swojej restauracji, a Tydzień organizowany przez Groupon jest z pewnością dobrym sposobem na dotarcie do nowych gości – mówi Stefan Wroński, redaktor naczelny magazynu Restauracja.
Link do strony artykułu: https://2fwww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/ponad-70-lokali-w-ii-tygodniu-restauracji-groupon